unknown
×

Termeni și condiții

Termeni și Condiții

1. Introducere

Navigarea pe acest Site, culegerea informațiilor și efectuarea unei Comenzi reprezintă acordul Cumpărătorului/Utilizatorului cu Termenii și Condițiile (acest document) afișate pe acest Site. Dacă oricare dintre clauzele de mai jos va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Elemental, Ellemental și Mayam – sunt denumiri comerciale și mărci înregistrate ale S.C. ELEMENTAL S.R.L., persoană juridică română, având sediul social în Oradea, Piața Cazărmii nr. 15, județul Bihor, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J05/1438/1996, cod unic de înregistrare fiscală RO8999719.

Site – domeniul www.ellemental.com respectiv www.ellemental.ro si subdomeniile acestora.

Vânzător – Ellemental, SC ELEMENTAL SRL.

Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică care își face un cont în Site și efectuează o Comandă.

Comandă – Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului sau prin telefon ori fax, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.

Cont – secțiunea din Site (formată dintr-o adresă de e-mail, o parolă, numele/denumirea, datele și adresele de livrare și facturare, comenzile efectuate) care permite Cumpărătorului transmiterea comenzilor.

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care navighează și culege informații de pe acest Site sau care se înregistrează pe acest Site prin finalizarea procesului de creare a contului, astfel, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și condiții.

2. Documente contractuale

2.1 Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site sau prin transmiterea unei Comenzi telefonice, prin email ori prin fax, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare -telefonic, online sau email- prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2 Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.

2.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din Comandă, pentru motive justificate. În acest caz, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

2.4 Factura constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare.

2.5 Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător.

3. Răspundere

3.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor achiziționate.

3.2 Prin crearea unui Cont și/sau prin utilizarea Site-ului și/sau prin plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului. Ulterior creării Contului, utilizarea Site-ului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului.

3.3 Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Elemental, aceștia fiind opozabili Cumpărătorilor și Utilizatorilor de la data afișării in Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site la finalizarea Comenzii.

3.4 Informațiile furnizate prin acest Site și prin intermediul comunicărilor scrise ori verbale între Cumpărător și Vânzător, se obțin din surse considerate valabile și de încredere, sunt corecte şi complete în limita cunoștințelor noastre dar nu au caracter exhaustiv, exactitatea lor nu poate fi garantată. Elemental nu-și asumă responsabilitatea pentru informațiile incomplete sau eventualele erori apărute în Site, dar se străduiește în permanență să corecteze și să completeze informațiile prezentate. Informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.5 În cazul în care anumite bunuri sau servicii sunt listate la preț eronat pe Site, Elemental își rezervă dreptul de a modifica sau de a anula orice Comandă care conține astfel de bunuri/servicii. În cazul în care Comanda este plătită, Elemental va returna suma în contul Cumpărătorului. Elemental își rezervă dreptul de a corecta erorile de sistem sau prețuri afișate eronat, neintenționat. Din cauza fluctuațiilor specifice pieței, prețurile produselor pot fi modificate fără preaviz. Deși ne străduim pentru precizie în afișarea tuturor informațiilor de pe Site, descoperim uneori greșeli. În aceste cazuri rare, ne rezervăm cu respect dreptul de a anula o Comandă sau elimina un articol problematic din Comandă.

3.6 Elemental nu va fi răspunzător pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment.

3.7 În orice moment, Elemental își rezervă dreptul, fără a notifica în prealabil Utilizatorul și Cumpărătorul, de a modifica politicile, Termenii și Condițiile, de a corecta orice erori care apar în Site sau în cadrul comunicărilor electronice/verbale.

4. Limitări ale responsabilităților

4.1 Elemental depune eforturi pentru a descrie produsele cât mai exact și explicit dar nu poate garanta acuratețea sau caracterul complet al informațiilor care sunt furnizate prin intermediul Site-ului, blogului, rețelelor sociale, a convorbirilor telefonice sau a corespondenței purtate prin e-mail. Cade în sarcina Cumpărătorului de a cerceta modul adecvat de utilizare și informațiile de siguranță pentru fiecare produs pe care intenționează să-l comande, inclusiv toate reglementările legislative în vigoare pentru utilizarea corectă și eventual vânzarea produselor achiziționate sau fabricate cu produsele achiziționate.

4.2 Elemental este un furnizor cu ridicata de materii prime, ingrediente cosmetice și produse complementare utilizate în îngrijirea pielii și părului, aromaterapie, masaj, produse spa, fabricarea de cosmetice, săpunuri, lumânări, parfumuri și alte asemenea. 

4.3 Conținutul Site-ului, a materialelor publicate pe rețele sociale sau tipărite, conversațiile telefonice sau corespondența prin e-mail nu sunt destinate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală.

4.4 Persoanele fizice sau juridice care intenționează să comande bunuri de la Elemental, trebuie să își exercite judecata lor independentă în determinarea oportunității achiziției acestora pentru un anumit scop sau utilizare. Utilizarea produselor nu presupune garanție explicită sau implicită, pentru a obține efecte sau rezultate dorite.

4.5 Cumpărătorul ar trebui să achiziționeze bunuri de la Elemental înțelegând clar că acestea nu sunt destinate și nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice afecțiune medicală sau boală. Informațiile despre produse și indicațiile privind utilizarea produselor sunt puse la dispoziție și publicate doar pentru scopuri educaționale, nu acoperă toate modalitățile de utilizare, toate măsurile de precauție, toate posibilele interacțiuni, incompatibilități sau efecte adverse. Aceste informații nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru consultul medical și nu ar trebui cumpărate sau administrate pentru a trata afecțiuni medicale sau boli.

4.6 Cumpărătorul - persoană fizică autorizată, întreprindere individuală, asociație familială sau orice altă persoană juridică - care utilizează bunurile achiziționate de la Elemental pentru fabricarea unor produse cu scopul de a le valorifica prin vânzare, este singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor aplicabile de fabricație și comercializare. Ca în orice proces de producție, este recomandată fabricarea unor loturi mici pentru evaluare, analiză și testare, înainte de a porni fabricarea de loturi comerciale complete.

4.7  Calitatea fiecărui lot de ingredient cosmetic / materie primă este controlată de laboratorul analitic al producătorului. Acest fapt nu scutește cumpărătorul să efectueze propriile analize, inclusiv microbiologice la primirea mărfii și înainte de încorporarea într-un produs finit. După primirea mărfii și într-o perioadă de până la 14 zile, dacă Vânzătorul nu primește reclamație din partea Cumpărătorului, produsele livrate vor fi considerate ca fiind validate și acceptate de Cumpărător. În acest caz, nu va fi acceptată și posibilă nicio rambursare sau returnare a produselor.

4.8 Prin achiziționarea și utilizarea bunurilor vândute de Elemental, Cumpărătorul trebuie să se asigure că deține cunoștințele necesare despre condițiile de siguranță, depozitarea și utilizarea adecvată a acestora. Cumpărătorul este de acord să inspecteze cu atenție toate bunurile primite și să raporteze orice probleme în cel mai scurt timp. Cumpărătorul este de acord că nu va face Vânzătorul responsabil pentru orice probleme care apar de la depozitarea și utilizarea bunurilor achiziționate. Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru produsele pe care le fabrică și/sau vinde, folosind bunurile și serviciile Vânzătorului.

4.9 Informațiile din acest website despre produse și indicațiile privind utilizarea acestora sunt puse la dispoziție și publicate doar pentru scopuri educaționale, nu acoperă toate modalitățile de utilizare, toate măsurile de precauție, toate posibilele interacțiuni, incompatibilități sau efecte adverse. Informațiile se obțin din surse considerate valabile și de încredere, sunt corecte și complete în limita cunoștințelor noastre dar nu au caracter exhaustiv, exactitatea lor nu poate fi garantată. Elemental nu-și asumă responsabilitatea pentru informațiile incomplete sau eventualele erori apărute în site, dar se străduiește în permanență să corecteze și să completeze informațiile prezentate. Produsele și informațiile nu sunt destinate și nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice afecțiune medicală sau boală. Pentru orice utilizare terapeutică, consultați un medic.

5. Politica de prețuri

Cu scopul de a servi cumpărătorul, fie că este consumator, pasionat de cosmetica handmade, artizan, aromaterapeut, producător, farmacie, salon de înfrumusețare sau magazin naturist, ne-am structurat prețurile astfel încât să întâmpinăm așteptările și necesarul fiecăruia. Majoritatea produselor sunt oferite într-o varietate de cantități și volume pentru a vă permite să cumpărați atât de mult sau cât de puțin aveți nevoie. Achiziționând în volum mai mare, obțineți prețuri mai bune. Politica de aprovizionare și buna relație cu furnizorii din întreaga lume ne ajută să oferim cele mai bune produse la prețuri corecte, competitive.

Toate prețurile afișate în Site în varianta pe limba română sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. Prețurile nu includ taxele de transport. 

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt neapărat cumulative. De regulă, se aplică reducerea cu valoarea cea mai mare. Toate promoțiile și reducerile de preț prezente în Site sunt valabile în limita stocului disponibil.

Alte modalități de economisire:
Oferim transport gratuit în funcție de valoarea comenzii, detalii la Articolul nr.7 de mai jos.
Vizitați secțiunea site-ului cu Promoții & oferte, unde se listează produsele cu prețuri reduse.
Abonați-vă la Newsletter-ul nostru pentru a primi oferte speciale și informații despre oportunități exclusive.

6. Comanda

6.1 Valoarea minimă a unei Comenzi este de 50 lei (fără taxa de transport) care s-a stabilit pentru a putea funcționa în mod eficient, fiind un pas necesar pentru a oferi cele mai bune prețuri posibile.

6.2 Produsele oferite spre vânzare pe Site sunt noi și sunt însoțite de documente în conformitate cu legislația în vigoare.

6.3 Comenzile pot fi efectuate telefonic, prin fax sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe Site.

6.4 Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect Comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții (detalii în paragraful 6.9).

6.5 Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe Site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe Site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.

6.6 Cumpărătorul este notificat în cazul în care un produs lipsește din Comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare Cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, Comanda va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.

6.7 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

6.8 Elemental își rezervă dreptul de a selecta clienții/cumpărătorii. Pentru motive justificate, Elemental își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi sau la unele din modalitățile de plată/livrare ori de a refuza onorarea unei comenzi, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Elemental.

6.9 Modificarea unei comenzi
Elemental lucrează cu un sistem automatizat de coletare și se procesează rapid, astfel, Comanda unui Cumpărător poate fi modificată la cerere în termen de cel mult 1 oră de la efectuarea comenzii în timpul programului de lucru sau oricând în afara programului de lucru, până la ora 8:00 din următoarea zi lucrătoare. Cumpărătorul poate transmite cererea de modificare a unei Comenzi prin telefon sau email.

  • în cazul în care o Comandă este este deja împachetată (status ”Colet pregătit”): pentru modificarea comenzii se va aplica o taxă de 10 lei, ce acoperă costurile de reambalare și re-facturare;
  • în cazul în care o Comandă este în curs de expediere (status ”Expediat”): nu este posibilă modificarea unei comenzi care se află deja la curier sau la transportator;
  • orice adăugare de produse la o Comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, cu toate liniile directoare aplicabile, fără legătură cu comanda precedentă;
  • în cazul în care Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.

6.10 Renunțarea la comandă

  • în cazul în care comanda a fost plătită, fără a fi expediată: pentru anularea unei comenzi a cărei contravaloare a fost deja achitată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 10 lei, care se va scădea din suma care va fi returnată către Cumpărător;
  • în cazul în care comanda a fost plătită și expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă preluarea de către Cumpărător este refuzată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 10 lei și întregul cost al transportului de retur;
  • în cazul în care comanda nu a fost plătită dar a fost expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă ridicarea unui colet este refuzată, Cumpărătorul va suporta taxa de re-stocare de 10 lei precum și întregul cost al transportului de retur;
  • în cazul în care comanda nu a fost plătită și nici expediată: renunțarea se poate face telefonic sau prin email; nu se percepe nicio taxă.

6.11 Comandă specială cu livrare întârziată

Toate produsele marcate ca fiind disponibile la comandă specială, se pregătesc după achitarea comenzii și se pot livra după minim 3 zile lucrătoare de la lansarea comenzii.
Termenul de livrare poate să fie mai lung, caz în care clientul va fi contactat prin email sau telefonic de către departamentul de vânzări pentru a stabili toate detaliile.
Ne rezervăm dreptul de a aplica taxe de livrare în cazul comenzilor cu greutate / volum deosebit de mare, și în acest sens clientul va fi contactat după caz, pentru a stabili detaliile.
Vă rugăm să vă asigurați că alegeți produsul potrivit, în cantitatea de care aveți nevoie. Produsele disponibile la comandă specială nu pot fi returnate fiind pregătite în mod specific doar la comanda clientului.

7. Livrare

7.1 Informații la zi privind taxele și condițiile de livrare pentru România le regăsiți urmând acest link.

7.2 Livrarea comenzilor se efectuează în mod implicit prin servicii de curierat rapid, se pot însă face și prin transport rutier pe paleți, după caz. 

7.3 Agenții de curierat și transportatorii de marfă nu asigură reglarea temperaturii în funcție de sezon în vehiculele de transport, fapt ce nu afectează în sens negativ integritatea produselor. Este recomandat ca în perioadele de temperaturi extreme,  produsele să fie păstrate la temperatura camerei timp de câteva ore înainte de utilizare.

7.4 Elemental își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de Elemental care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Elemental față de Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Elemental de la Cumpărător..

8. Plată

8.1 Modalități de plată pentru comenzile din România

  • comanda în valoare de cel mult 500 lei poate fi plătită prin ramburs, transfer bancar sau online cu cardul
  • comanda cu valoare între 501-5000 lei poate fi plătită prin transfer bancar sau online cu cardul
  • comanda cu valoarea de peste 5000 lei poate fi plătită prin transfer bancar

Plata la termen este disponibilă pentru Cumpărătorul cu care Vânzătorul a încheiat un contract de colaborare, conform prevederilor contractuale.

8.2 Modalități de plată pentru comenzile din țările membre UE și țările non-UE
Plata se poate face prin transfer bancar pe baza proformei/facturii emise de Elemental sau prin card bancar online.

8.3 Informații privind plata online cu cardul
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plăți. Elemental nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul Cumpărătorului.
Site-ul ellemental.ro este certificat 3-D Secure de către VISA si MasterCard® prin Banca Transilvania pentru tranzacții online cu cardul. Plata cu cardul se face în condiții de siguranță deplină.
Indiferent de valuta contului Cumpărătorului, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii Cumpărătorului. Pentru plățile online cu cardul, nu este perceput niciun comision.

9. Dreptul de retragere

Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.

Consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să precizeze motivele și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intră Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, în posesia fizică a produselor.

Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
- furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

Produsele de pe Site marcate ca fiind *comandă specială nu fac obiectul dreptului la retragere.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. În acest scop, se poate folosi și modelul de retragere alăturat: Formular RMA (doc) / Formular RMA (pdf)

Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, inclusiv costurile livrării în cazul în care se returnează întreaga comandă (retragere totală) și exclusiv costul livrării în cazul în care se returnează doar o parte din comandă (retragere parțială), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care a primit dovada de la Cumpărător că acesta a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Suma va fi returnată după cum urmează:
-pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op sau Ramburs- prin virament bancar în contul Cumpărătorului.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.

10. Politica de returnare

10.1 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

10.2 Orice returnare de produs necesită obținerea unui număr RMA, pe care Cumpărătorul trebuie să-l solicite Vânzătorului. Acest număr RMA trebuie trecut în mod clar pe exteriorul coletului/cutiei în care se returnează produsul. Fără acest marcaj, preluarea poate fi refuzată de către Vânzător.

10.3 Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe Site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Vânzător.

10.4 Se pot returna produse doar din motivele enumerate în paragraful 10.3 sau cele care întrunesc condițiile de la Articolul 9. Nu se pot returna Produse cu termen de valabilitate mai mic de 6 (șase) luni, dar și acestea în situații specifice, stabilite de comun acord. De asemenea nu se pot returna Produse achiziționate în condiții speciale: pachete promoționale, reduceri legate de perioada de valabilitate scurtă, produse care se transportă și se depozitează în condiții speciale etc. Pentru aceste Produse, Cumpărătorul este obligat să plătească integral și la termen prețul acestora.

10.5 Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată.

10.6 Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare, conform celor din paragraful 9.

11. Reclamații

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, Cumpărătorul trebuie să le efectueze în termen de 3 zile de la primirea produselor. Reclamațiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.

Pentru returnarea produselor se vor lua în considerare condițiile enumerate în Articolul 9 și 10.

Pentru înregistrarea oricărei reclamații este necesar să se completeze formularul de reclamații FORMULAR Reclamaţii (doc) / FORMULAR Reclamaţii (pdf) care va fi trimis de Cumpărător prin email sau fax către Vânzător.

Dacă nu aveți posibilitatea să descărcați și să completați formularul de reclamații, puteți să ne contactați telefonic iar un operator Elemental va prelua datele comunicate de dvs. pentru a completa formularul.

De reținut:
- anumite produse presupun condiții de păstrare specifice, astfel, reclamații ulterioare de calitate nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condițiile de păstrare și manipulare;
- unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar înainte de a le reclama vă rugăm să citiți fișa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.

12. Condiții de garanție

12.1 Aparatele electronice și alte Bunuri care beneficiază de garanție pe baza certificatului de garanție, care nu sunt conforme specificațiilor de pe Site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notificări scrise în termen de 3 zile de la primirea lor, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Vânzătorul nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.

12.2 Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de Vânzător și care se defectează în termenul de garanție este necesară returnarea produsului defect împreună cu copie de pe factură și certificatul de garanție. În cazul in care produsele ajung la Vânzător neînsoțite de aceste documente, soluționarea problemei de garanție nu este posibilă. Costul transportului produselor de la Cumpărător către Vânzător revine în sarcina Cumpărătorului iar de la Vânzător către Cumpărător revine Vânzătorului.

12.3 Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea directă a substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor.

12.4 Având în vedere prevederile O.U.G 195/2005 referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Simbolul (pictograma) care indică faptul că echipamentele electrice și electronice nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu două linii în formă de X.

13. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Găsiți declarația de confidențialitate și detalii privind datele cu caracter personal accesând acest link

14. Copyright, drepturi de proprietate

14.1 Conținutul Site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, imagini statice și dinamice, text, materiale video și multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Elemental, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, inclusiv prin licențe de utilizare sau publicare.

14.2 Utilizatorului și Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, transferul, utilizarea, reproducerea sau afișarea conținutului de pe Site, decât cu acordul exprimat în scris al Elemental SRL.

14.3 Utilizatorului sau Cumpărătorului poate copia, utiliza sau transfera conținut de pe Site numai în scopuri personale sau scopuri non-comerciale.

15. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui Utilizator, de a modifica conținutul Site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează Site-ul www.ellemental.com respectiv ellemental.ro și subdomeniile acestora, va fi considerată tentativă de fraudare a sistemelor Elemental și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

16. Litigii

Orice litigiu apărut între Utilizator/Cumpărător și Elemental va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Oradea, România.

17. Cookie-uri

Găsiți politica de cookie-uri accesând acest link

18. Dispoziții finale

Ne rezervăm dreptul de a modifica și actualiza acest document și practicile noastre ori de câte ori considerăm că este necesar. În situația în care Utilizatorul sau Cumpărătorul nu își exprimă dezacordul asupra modificărilor, se va considera că acesta și-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificărilor prezentelor termeni și condiții.

Categorii

Categorii

Clic pentru mai multe produse
No products were found.

Creați un cont sau logați-vă!

Logare